Saturday, May 05, 2007

Nasmejali tudi Trbovlje

Premierni večer stand up komedije v Mladinskem centru Trbovlje se je zaključil zelo uspešno, z zadovoljnimi obrazi vseh prisotnih – gledalcev, organizatorjev in nas.

Dvoranca mladinskega centra je bila lepo napolnjena, atmosfera je bila prava. Za začetek sem pripravil uvodni nagovor, predstavitev stand up komedije in kratko ogrevanje smejalnih udov. Po pričakovanju nihče izmed publike pred tem še ni v živo užival v vragolijah stand up komikov. Temu primerna je bila tudi zadržanost ljudi, ki so sicer vidno uživali v naših zgodbicah in traparijah, a tega (zaenkrat) še niso znali izraziti. Kot da bi jih bilo sram se glasno zasmejati. A počasi so se le stopili in proti koncu je postajal smeh že vedno bolj prodoren, sprostili so se tudi tisti najbolj trdi, nekateri so si že brisali solze smeha z obraza.

Klemen je svoj nastop opravil solidno, če si dovolim biti kritičen, rahlo površno. Večja količina nastopov te poleni, saj nisi več tako natančen, tudi vadiš vedno manj, nekatere fore, ki si jih povedal že večkrat, ne poveš več s takšno energijo. To te zna zmesti. A ravno to je čar nastopanja. Vsakokratna motivacija, iskanje izzivov na drugačen način. Le kako se počuti na primer Bono, ki na koncertih še vedno poje With or without you, ki jo je verjetno zapel že milijonkrat.

S svojo predstavo sem zadovoljen. Počasi se pozna kilometrina na odru in izkušnje. Tokrat sem predstavil svoj celotni repertuar šal, med njimi nekatere, ki sem jih sploh prvič povedal in nekatere, ki jih nisem niti imel namena povedati, pa me je vzhičenost na odru tako prevzela, da sem jih vseeno. A na koncu koncev je bil cilj dosežen. Smeha ni manjkalo, pohval tudi ne. Premierni večer je bil uspeh. Po zaključku sva se Klemenom opravila še krajša pogovora za Radio Kum in eno izmed lokalnih televizij.

Naslednja postaja: Sežana – 12.5.

No comments: