Sunday, March 21, 2010

Ni da ni

Letos sem prvič v življenju Viktorje gledal malce drugače. Bolj čustveno. Pa tudi s poklicno deformacijo. Sem res oboževalec takšnih prireditev. Gledam Oskarje, gledam Emmye, Grammye, Ewwye, pa tudi Golden Globes, MTV, ESPN nagrade. Ni da ni.

Tadeja Toša sem spoznal lani ob takem času, ko si je na Ptuju prišel ogledati našo predstavo Banzaaaj. Že takrat je bila okrog njega med komiki neka fama. Tip je polnil dvorane zgolj na Štajerskem, kjer je prava legenda, voice station Radia City, igralec in tudi stand up komik. Se še živo spomnim, kako sem stal pri vrati in pregledoval vstopnice (ja vem, bizarna slika, komik trga karte, gre v zaodrje, se preobleče in nastopa, jebat ga, recesija), ko se je pred mano pojavil on. Sem butnil: »Za gospoda Toša bi pa lahko dali kakšno karto gratis«, pa mi je rekel: »Ne, stari, ne,« in si poiskal sedež. Še ves mesec so me kolegi zafrkavali, ker sem ga poklical gospod.

Potem je nastopil poleti na našem festivalu Panč in smo imeli priložnost se bolje spoznati. In sem postal njegov fan. Na facebooku. Pa tudi tako. Je faca. Zato smo vsi tudi nestrpno pričakovali njegov debi na Viktorjih. Poleg tega se je viktorski publiki predstavil Pižama, ki je med reklamami nastopal za publiko v Cankarjevem domu in podelil eno izmed nagrad. A to še ni vse. Med podeljevalci sta bila tudi stanovska kolega Vid Valič in Vanči Žorž, tako da je bilo razlogov za negledanje premalo.

Ena opazka (ne morem, da ne bi napisal).
Kaj je point te prireditve? Vsi hočejo biti kul. Vsi hočejo biti smešni. Vsi hočejo samopromocijo, ker to je tudi edini trenutek, ko jo lahko dobijo. Ker je to edini tak dogodek v celem letu. Ker je to edini tak dogodek, ki ga gleda večja količina ljudi. Ker je to dogodek, ki je samemu sebi namen.
(Naj voditelj zabavne oddaje? Hmm. Koliko zabavnih oddaj pa imamo? In zakaj Mario ni nikjer nominiran, ko pa ima največjo gledanost?) Ni ne za ljudi doma, sploh pa ne za »publiko« v dvorani.

Tip je naredu salto med podelitvijo! Wtf. Zakaj? Hoče priti v Zmajčice? En je igral kitaro, en je igral orglice, en je igral piščal. Zakaj? Tomi M. je pri podelitvi nagrade rekel nekaj v stilu, ne bom mogel biti bolj kul k voditelj. Zakaj bi sploh bil? Zakaj si sploh na odru? Zakaj v prvi vrsti sedi župan? Bivši ministri in poslanci? (I'm no doctor, sam a ne bi morali v prvi vrsti sedeti nominiranci, da jim potem ni treba hodit preko 1243 ljudi, ko dobijo nagrado.) In zakaj ni noben povedal, kdo sploh so nekateri podeljevalci? Vsi ne vedo, kdo je Vanči.

Če že mamo Slovenija ima talent predstavitev med Viktorji, prosim dejte še v prvo vrsto Čakarmiša in njegov X in tisti, ki začne morit, takoj eeeee (zvok) in dol. Samo prosim ne mi s temi dialogi podeljevalcev: »veš kaj sem jaz razmišljala, kaj si razmišljala, a si ti vidu to, ne nisem vidu, aha čudno da nisi vidu,…«

»Tako to delajo v Ameriki.«
»Vstanite za legendo.«
Ti to resno? Prosim te no.

PS:
Tole je pa za v knjige. Če še Jon Stewart pohvali voditelja, more biti top. Emmy's 2009. (na 5.28 pri Pt.3)

No comments: