Monday, January 04, 2010

Vrhunci leta 2009

1. Ona
2. Festival Panč v Zagrebu (tri dni akcije, spanje v hotelu, druženje. Prvič v življenju sem se počutil kot komik + mega počaščen, ko mi je hrvaški kolega Domagoj prišepnil, da se mu je moj nastop zdel najboljši na festivalu)
3. Festival Panč Ljubljana (ko se ti trud obrestuje)
4. Dvodnevno druženje in učenje od Iana Stona (veteran z 18letno kariero in 7000imi nastopi v žepu je kot knjiga, ki jo požiraš)
5. Banzaaaj (kljub eksistenčni krizi in slabi formi - good times!)
6. Golden Drum (povezovanje PR awards v angleščini na prestižnem festivalu v prestižnem hotelu + lastna prestižna soba s pogledom na morje. mmm, living the dream + hvala za majico Klemen, saj jo dobiš nazaj :)
7. Polnočni klub (mega promocija stand-up komedije in fajn oddaja v družbi Lucije, Perice in Vida)
8. Športnik leta (prvi nastop v živo v prime timeu na RTV Slo, prvi nastop v dvorani Cankarjevega doma, prvi nastop pred predsednikom države, prvi nastop pred Miletom Novakovićem - saj vem, to zadnje tudi mene gane)
9. Otvoritev nove poslovalnice DZS (sicer beden nastop v nemogočih pogojih, ampak super mi je bilo, ko me je Z. Janković roastal)
10. Bilanca: 97 nastopov (8 v hrvaščini, 3 v angleščini)

NAUK LETA
»I want the truth!«
»You can't handle the truth!«
(Ko ti ljudje rečejo, da želijo, da jim direktno poveš, kaj si misliš o njih, o njihovem delu, o nekem predlogu itd., je to največji bullshit, ker nihče v resnici ne želi, da mu poveš po pravici. Rezultat: zamera.)

2 comments:

petra said...

Vse točke so fenomenalne, ampak lepo da si NJO postavil na 1.mesto :). To majčko si ji zih ti kupu, ne? HUDA! :)

Tin said...

haha... ona je rekla, da bi mela tako majčko, od tam sem pa jz prevzel haha