Saturday, October 18, 2008

Siol/Planet M intervju

V četrtek dopoldan smo se Perica, Klemen B. in jaz znašli pred Mobitelovo stavbo, kjer nas je čakal video-intervju za Planet in Siol. Začuda sem tokrat prvi na prizorišče prispel jaz. Prejšnjo noč smo nastopali v Vrhniki, pa sva potem z Murčem še odlutala do Metelkove in naprej do Orto bara, kjer pa ni bilo žive duše. Bila je pozna ura in ni se mi dalo nazaj v Kranj, tako da sem prespal kar pri Murču. Opa opa. Navsezgodaj pa je že zvonil telefon. Klemen je šele zjutraj izvedel, da mora biti že ob 9.45 v Lj, zato je odhitel na bus, vmes ugotovil, da nima denarja, šel na bankomat, ugotovil, da mu je potekala kartica, šel nazaj domov, zamudil bus in nato dobil prevoz od Bojča iz Majestic5, s katerimi smo snemali Goflo (in tudi dela na Mobitelu). Perica je na intervju prišel s kolesom in ga želel prikleniti k luči sredi trate, za kar ga je varnostnica glasno-jugostyle-nadrla, pa tudi Perica je sam priznal, da je v glavi odšteval sekunde do trenutka, ko ga bo nekdo opozoril, da tam ne more pustiti kolesa.

Intervju je bil zabaven, povedali smo nekaj zanimivih in nekaj povsem neumnih stvari - tako kot se za komike na intervjuju spodobi. Video in okrnjen text-zapis si lahko ogledate TUKAJ in pa preko mobilnih telefonov na Mobitelovem Planetu.

No comments: