Tuesday, October 21, 2008

Končno dihanje

Ta teden sem končno lahko nekoliko zadihal, potem ko je v zadnjih dneh tudi za to zmanjkovalo časa. Tako sem celo našel čas za pisanje bloga, jeeej.

Vse se je začelo v torek s Študentsko areno. Mobitel je imel svoj Gofla! Itak kotiček, kjer smo goflali, kolikor nas je jezik nosil. Vsak dan. Zadnji dan sem se lotil najavljanja posebnih obvestil, moja najljubša je bila:
»tiuudiuuuduuuu…. Posebno obvestilo…. Ste naveličani, da vas promotorji ves čas nadlegujejo? Imate dovolj nadležnih letakov? Pri nas dobite poseben anti-promotor sprej, s katerim nadležnega promotorja pošpricate v oči in nikoli več vas ne bo nadlegoval. Če pokličete takoj, zraven dobite še poseben čevelj, s katerim ga brcnete v saj-veste-kam.«

Tako je bilo tri dni. Vmes smo si izborili prostor na glavnem odru (Hvala Luka Korenčič), da smo imeli malo stand-upa, v torek sva standupirala Bučko in jaz, v sredo Klemzi Mauhi, v četrtek pa je Perica nakupoval avto, tako da sva z Murčem sama goflala (Murč je zmagal s komentiranjem dvoboja v jedenju solate, dveh, ki sta se naključno usedla na naše rdeče kavče z namenom, da bi v miru pojedla solato). Z Vidom sva v okviru programa Študentske arene v težkih pogojih (neznosen hrup, vrvež in DJ ISpace, ki se ni dal in je nabijal base do konca) izvedla še zaključni nastop pred polnimi sedišči in stojišči.

Večerna dejavnost je bila še bolj pestra. V torek so nas v Gromki na Metelkovi obiskali Hrvati Marina, Domagoj in Jadranko in naredili smo super večer. Okrog 70 ljudi se je zabavalo, ploskalo in uživalo. Novembra v Zagreb odhajam tudi jaz. Sreda. Vrhnika, Cankarjada. Pižama, Murč in jaz. Klub Zakon poln. Veliko smeha, malo manj aplavzov (po moje niso vedeli, da lahko ploskajo, ker smejali so se fuuul) in lep večer smeha. Teden sem zaključil na modni reviji Draž. Uvodni nagovor je bil polovično uspešen. Imel sem željo na simpatično-zabaven način otvoriti revijo, ki so jo popestrile ritmične gimnastičarke, ki so zamaskirane v manekenke presenečale s špagami, kolesi in podobnimi vragolijami. Nekateri so le začudeno gledali, spet drugi so vidno uživali. Po koncu so bili odzivi mešani. Od takih, ki so me pohvalili, da so končno videli simpatičen, sproščen uvod, do takih, ki se jim je zdelo, da je bila moja točka povsem neposrečena in da ni sodila na tak »gala« dogodek. Ah ja, vseh ne moreš zadovoljiti.

Čez vikend sem počival, se sončil, ležal v travi in delal spletne strani. www.tinvodopivec.com/oddelek

PS: Preberite si najbolj smešen članek o meni v zgodovini člankov. PR sporočilo za Goflo v reviji Nova :) - KLIK

2 comments:

Anonymous said...

Hej! Bi mogoče vedel, ker Goflja spot je posnet pred tem grafitom? Sem ujela sekundico nekje na enem displeju nekje, pa bi me res zelo zanimalo.
Sem namreč sodelovala pri nastajanju grafita (in se mi logično zdi totalno kul). Sta bla pa dva tipa, k sta repala pred slikico.

Anonymous said...

hahaha

ja pred grafiti v podhodu smo posnel najavo za nagradno igro gofla potovanje v liverpool, ki se je potem vrtela tut na mtvju.
repala sva pa klemen buča kot kekec in jaz kot rožle.
grafiti so pa čist hudi, tko da svaka čast!