Sunday, October 12, 2008

Latest news

Promocije Gofle, nastopi, sestanki, priprave materiala, prijetni in malo manj prijetni dogodki. Takšen je pregled zadnjega dogajanja.

- Bil sem gost pri Maji in Robiju na Radiu Belvi. Več TUKAJ

- Gofla! Posneli smo za 10 ur materiala za neskončni talk show Golfa, ki si ga lahko ogledate na http://www.itak.si/. Mislim, da je kar simpatično izpadlo, čeprav je kampanja za sam talk show čist napačno zastavljena. V zadnjih dneh sem skupaj s promotorkami na ulicah večjih slovenskih mest pomagal nabirati ljudi, ki bi sodelovali v nagradni igri »A si Gofla«, pa sem opazil, da prav nihče še ni kliknil na itak.si. Vsi so slišali za Goflo in videli številne plakate, nihče pa dejansko ni kliknil. Šele s temi promocijami in s širitvijo od ust do ust mislim, da se bo obisk strani povečal, čeprav so vodilni baje že sedaj z obiskom zadovoljni.

- Čez vikend sem bil v Nemčiji pri Mati Meeri (en.wikipedia.org/wiki/Mother_Meera) - zanimiva izkušnja.

- V prejšnjem tednu sem imel dva lušna nastopa v Kulturnem domu Velenje in v veliki predavalnici Ekonomske fakultete v Ljubljani. Po poletnih nastopih na odprtem in v nekaterih manj primernih lokacijah, sem se na odru gledališke dvorane v Velenju zavedel, kako mi je lepo. Prostranost odra, pozornost publike usmerjena zgolj vate, lahko si vzameš čas, lahko se čisto vživiš. Pozabil sem že, kako so gledališki odri super. Tudi bruci na EF so naju s Pižamo odlično sprejeli. Akustika predavalnice je naredila svoje in ko se je razlegal smeh in aplavz, si ga čutil do kosti. Odličen občutek.

- V torek sem na zadnjem sedežu avta na parkingu na Dunajski v Ljubljani pustil manjšo torbo. Sem mislil, da bom samo za trenutek skočil iz avta, pa sem se potem dalj časa zadržal. Rezultat: razbito zadnje steklo in ukradena torba, v kateri sem imel 20 eur, bančno, zdravstveno, študentsko in pasuž. Jaoo. Drugič bom avto raje pustil odprt, ker stroškov z izdelavo kartic je bilo za 15 eur, novo okno na avtu pa 115. :S

3 comments:

Unknown said...

Burek.

Anonymous said...

uuu kdo pa je femme fatale?:)

Anonymous said...

Do you chek your e-mail tin.vodopivec@siol.net ?