Wednesday, January 16, 2008

No more sicko

Ok, končno sem se pozdravil in sem spet pri močeh. Juhuhu. Zdaj pa dosti zimskega spanja, čas je za akcijoooooooooooo.

Prejšnji teden sem komiral, ker sem bil bolan/koma/mortos/ko spužva. Komaj sem se prebil nazaj med žive in zdaj je akcija že v polnem teku. V prvem planu je trenutno organizacija mega stand up comedy spektakla RETROSPEKTA, ki bo na sporedu 30.1. in 14.2. v ljubljanskem Klubu Gromka – best place for stand up comedy! Nastop bo služil predvsem promociji stand up komedije, saj si želimo, da bi prišlo čim več devičnikov in devic – takšnih, ki stand upa v živo še niso okusili. Material bo – Best of, torej najboljše kar imamo + nekaj novosti. Zato tisti, ki ste nas slišali kak mesec nazaj, don't complain. Zasedba bo močna do jaja – Perica, Bučan, Mauhler, Valič in jaz.
Promocija je v teku, plakati v izdelavi, že zdaj pa dejmo širiti od ust do ust. Lahko tudi s poljubi, če želite. Cmoka!

Danes sem na Ptuju (tam nekje v bližini nekje v hribih haha) snemal skeče z mlado prodorno režiserko Natalijo Rodošek, ki mi bodo upam prinesli kaj lepega. Predvsem uporabnega. Že kmalu bodo na vpogled na netu.

Širite novice o Retrospekti, povejte vsem frendom, pa se tipkamo. juhuhu

1 comment:

Anonymous said...

Oj Tin čav

Vidim, da nisi več bolan, pridi kaj naokrog. lp J