Friday, April 27, 2007

Nastop v Murski

Pred slabo uro sem se vrnil z nastopa v Murski Soboti, kjer sem gostoval skupaj s skupino Komikaze. Vtis? Zelo pozitiven.

Gostovanje v Mladinskem centru Murske Sobote MIKK se je izkazalo kot super zadeva, kljub temu, da je ob našem prihodu kazalo drugače. Namreč nastop bi se moral pričeti že kmalu po osmi uri, saj so bili člani Komikaz še isti dan dogovorjeni za obisk Radia v Ljubljani. Kar je seveda pomenilo, da moramo s programom pohiteti, če želita vsaj dva do polnoči, ko naj bi se oddaja pričela, prispeti v Ljubljano. Nekje pred osmo uro pa je bilo še vse mrtvo. Ljudi od nikoder, stoli nikjer, še mikrofona nismo imeli. Zavladala je rahla panika, saj je postalo jasno, da na obeh koncih fantje ne bodo mogli biti. Na srečo je vse skupaj rešil Pižama, sicer član Komikaz, ki sem ga zaradi zadržanosti 'nadomeščal' prav jaz. Tako je fantom rešil kožo in obljubil, da bo na radio odšel on.

Počasi so se ljudje le pričeli nabirati. Stoli so bili postavljeni, ozvočenje in luči pripravljene. Na internetni strani kluba je pisalo, da se show prične ob 21h in tako je tudi bilo. Nekaj po deveti uri je na oder stopil Moderator Tešky in otvoril večer. Publika, ki baje do tedaj še ni videla stand up komedije v živo, se je sprva odzvala medlo in zadržano, a so se kmalu odprli, tako da sta prva nastopajoča Perica in Rox doživela bučen aplavz in smeh. Rox se je ljudem še posebej prikupil s tem, ko je celoten nastop izpeljal v prekmurščini, kljub temu da je sicer domorodni Ljubljančan. Svaka čast. Sam sem bil na vrsti kot tretji in sem s svojo predstavo kar zadovoljen. Dal bi si -4. Bil sem le malo preveč nepotrpežljiv do publike, v tem smislu, da jim nisem niti dovolil, da bi se do konca nasmejali, da bi aplavz-break dalj časa zvenel. Malo preveč sem divjal in nisem tako užil trenutka. Ah, ja, saj se še učimo. Kot zadnji je nastopil Mladen in odlično zaključil lep večer komedije. Publika je bila zadovoljna, organizatorji tudi, zadovoljni pa smo lahko tudi vsi nastopajoči. Vsekakor se je končalo boljše kot se je začelo.

Prvič v svoji karieri pa se soočam s situacijo, ko me že praktično naslednji dan čaka nov nastop. Do sedaj se je vedno dogajalo, da je bil pavza med nastopi tudi po več tednov in v tem času človek kar izgubi filing. Namreč aplavz je kot droga. Želiš si je vedno več. A, če je ne dobiš, se je s časoma odvadiš. Do sedaj sem vedno po določenem času 'padel ven' in kar malo pozabil na vse skupaj. Sedaj pa se akcija nadaljuje. Že v soboto nastopamo v Izoli. Hudo bo, noro bo, Primorska bo jokala od smeha. Vsi Primorci vabljeni v Shoto klub!

No comments: