Friday, November 06, 2009

Kaj ali šta ima...

Sploh si ne upam pogledati na blog, ker me potem datum zadnje objave zastašujoče spomni, da že dolgo nisem nič napisal.

Tole objavo pišem pozno ponoči. Spodbudilo me je branje bloga enega mojih najljubših komikov in entertainerjev Jaya Mohra. Tip je star 39 let, ima družino, dela stand up, igra v filmih, igra v nadaljevankah, sodeluje z radii, ima kolumno/video cast na temo športa, itd itd. V glavnem, living the dream. In sem bral malo njegove zapise, o tem kako je bil 3 tedne na turneji in nastopal po Ameriki in Kanadi, prišel domov, nekaj časa počival in užival z družino, nato snemal sitcom, delal promocijo, spet malo počival, … Nocoj smo nastopili v Kinu Gaj v Varaždinu. Ja na Hrvaškem. Perica je prišel iz Ljubljane v Maribor in sva pičila tja. Prvič sem nastopil na Hrvaškem izven Zagreba. Prišlo je cca 80 ljudi in je bil lušno. Bil je to promocijski nastop za naš mini show Balkanski trokut, kjer poleg naju nastopata še Hrvaška kolega Domagoj in Krešo in skušamo promovirati stand up komedijo in nas same, po krajih, kjer še nismo bili. Super smo se meli, zanimivo je, kako se najdejo sorodne duše iz raznoraznih koncev, kjer razmišljamo podobno in imamo iste cilje. Delati komedijo še naprej, biti ustvarjalni, napredovati, zabavati ljudi. Skozi live nastope, skozi televizijo, film in druge medije. Omejitev ni. Perica je rekel, da si želi, da bi lahko pol leta počival in nič ne nastopal. Da spet dobi potrebo. Po nastopih. Tudi jaz sem že nekajkrat o tem premišljeval. Na srečo (da pokucam) sem v tem trenutku še kar v filingu, poln zagona. Ravno sem naštel, da me čaka v prihodnjih dneh 9 nastopov v 11ih dneh. Želel bi si le, da bi več časa lahko posvečal pripravi na nastope in delanju novega materiala, in manj neki organizaciji, sestankom in tuhtanju, kako čim bolj zreklamirati nek show. Vsak mesec nas čaka Siti teater, bliža se zimski Panč (tole je po moje prva javna objava – Panč bo 29.-30.1. sinhrono v Ljubljani in Mariboru), vrstijo se nastopi in je kar težko vse shajati. Upam da bom po novem letu imel več časa za ustvarjanje (jao izgovori). Evo zdaj je pa že Perica prišel iz Maribora domov v Ljubljano in mi "teži" na gmailu. Je treba spat. :)

3 comments:

izdelava spletnih strani said...

Svaka čast, fantje kar delate in tudi Jayu. Primerjava z Jayem Mohrom je pa tako, da v Ameriki ni težko uspeti, me pa zanima kako bi se znašel tip na našem 2 miljonskem trgu.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

zelo intiresno, hvala