Tuesday, September 23, 2008

Buchanologija se vrača

Že drugo leto zapored je sredi septembra v času mojega rojstnega dne Klemen Bučan v Kranju organiziral Buchanologijo, mega stand-up comedy party. Dogodek je znova upravičil sloves edinstvenosti in odličnosti.

Potem ko je lani prvič zaživela Buchanologija, dogodek, kjer po uri in pol smeha na vrsto pridejo še DJi, ki nadaljujejo zabavo v elektronskih ritmih, smo letos z visokimi pričakovanji dočakali ponovitev. Med ponosnimi povabljenci smo bili tokrat Pižama, Murč, Ivan Šarić in jaz, ki smo poleg Klemena zabavali občinstvo, ki je dodobra napolnilo kranjski Izbruhov bazen. Energija je bila odlična, publika prava, standup kot se šika. Mislim, da smo delo opravili odlično, ljudje so se zabavali in nasmejali, nato pa še naplesali. No, vsaj tisti, ki so ostali. Po dogodku sem posnel še nekaj intervjujev s komiki za pilotsko oddajo o stand-up komediji, ki se obeta v novembru, fantje so bili resnično sproščeni, tako da je nastalo nekaj zelo zabavnih posnetkov. Rojstni dan sem praznoval v backstagu, kjer smo se posladkali z mamino torto, se smejali, uživali in odšli domov v jutranjih urah. Kot se za slavljenca spodobi, domov nisem odšel sam. Na žalost s tipom, pa še Hrvatom po vrhu hahaha. Ivan je na stand-up prišel z vlakom iz Reke, pa sem mu ponudil, da lahko spi pri meni. Naslednji dan sva odšla na kavico s super družbo Brenkuš&co., nato kosila v Ljubljani, nakar jo je Ivan mahnil na vlak, jaz pa sem na poti do avta srečal Murča in z njim lutil po Ljubljani, ker sva iskala Omnia volišče. Obkrožil sem številko liste tudi jaz, me je pa močno držalo, da bi volil za Listo za čisto pitno vodo. To pa morajo biti res optimisti :)

Hvalaaaaaaaa še enkrat vsem za lepe želje in čestitke.

No comments: