Tuesday, October 31, 2006

O muski

V Ameriki sem imel možnost spoznati nekaj res fenomenalne glasbe. Bil sem na koncertu Starsailor, ki so me čist osvojil in prevzel. Zdaj non stop poslušam njihovo plato Silence is easy in so mi res hudi. Včeraj sem dobil še posnetek z enega njihovih koncertov na Nizozemskem in sem res podoživljal tiste trenutke iz New Yorka. »K ga res sekajo.«
Starsailor – Silence Is Easy [ocena: mega]

John Mayer je izdal nov cd. V Ameriki se mi je ogled njegovega koncerta trikrat izmuznil. Najprej nisem imel prevoza, da bi šel na koncert v Saratogo, ko sem bil v New Yorku je imel John koncert v Bostonu, ko pa sem šel v Boston je imel pa ravno naslednji dan nenapovedan koncert v New Yorku. Smola pa taka. Novi cd Continuum je res zakon. Njegov najbolj dovršen do sedaj. Bolj jazzovski in bolj jebački kot prejšni.
John Mayer – Continuum [ocena: mega]

Še en profesor glasbene umetnosti mi v teh dneh ne da miru. Chris Botti, trobentač, ki je najbolj poznan po tem, da nastopa s Stingom, ima tudi svojo samostojno kariero, saj je izdal že okrog pet, šest plat. Ko vam zapaše jazz pa easy listening je Chris Botti prava izbira.
Chris Botti – To Love Again [ocena: hudo]

V teh dneh mi paše poslušat še nove plate Nelly Furtado, Justin Timberlake, Tony Bennett, Diana Krall in The Fray.

No comments: