Wednesday, October 25, 2006

Katastrofa!

Stand up comedy večer v okviru spoznavnega večera pravne fakultete je bil uresničenje vseh mor za nastopajoče. Slabšega odnosa publike si sploh težko predstavljaš. Prvi je na oder stopil Miki in kljub temu, da se je večer šele pričenjal, le stežka držal pozornost pravniške srenje, ki je glasno klepetala. Za tem je sledila večerja in glasbeni program, nato pa sva na oder stopila še Ranč in jaz. Vsi smo mislili, da so bili ljudje mogoče lačni in žejni in da nas bodo z večjim zanimanjem poslušali, potem ko se okrepčajo. Napaka! Če je Ranč še nekako uspel prevoziti ovire in speljati program, sem jaz prišel na oder v najbolj neugodnem trenutku. Ljudje so se pogovarjali, bili že vsi močno pijani, tako da ni bilo nobenega odziva, ves smeh je bil preglašen in občutek na odru grozen. Že takoj, ko sem stopil na oder sem vedel, da je vse skupaj brez veze, tako da sem v glavi samo še premišljeval, kaj vse bom spustil, da bom čimprej konec. Morda so nekateri takšni, da lahko speljejo show ne glede na pogoje, a žal se jaz tako ne grem. Sodeč po pogovoru z nekaterimi v prvi vrsti, ki so dejansko poslušali, vseeno ni bilo slabo, a sam sebi sem se zdel grozen, celotna izvedba pa za bruhat. Razočaran sem nad pravniki, za katere sem mislil, da bodo vsaj tako vljudni, da bodo poslušali in dali človeku priložnost. A kot kaže jim je važno samo to, da se ga lepo nacedijo in to je to.

Izkušnja pa je le bila. Gremo najprej. Rekli smo si, da slabše ne more biti. Dobra stvar je, da so se odprle še nekatere možnosti nastopanja, tako da si že v kratkem lahko obetamo salve smeha. Hvala Mikiju in Ranču - carja sta.

2 comments:

Teja said...

Heh, vedno je lahko še slabše :D. Kaj pa če bi te dejansko poslušali in ugotovili, da si slab in bi te vsa ta pijana srenja izžvižgala? Jajks :S. Saj ne pravim sedaj da si slab, ker tega niti ne morem vedeti (ker te pač še nisem videla nastopati), ampak to sem dala le primer, kako je lahko še slabše ;).
Sicer pa upam, da boš imel prihodnjič več sreče z občinstvom. Verjamem, da mora imeti človek kar jajca za stand up comedy, ker je občinstvo vedno bolj zahtevno dandanes. Čeprav kakšne standardne fore verjetno še vedno 'palijo'.
Drugače jaz poznam od stand up komedijantov le Chrisa Rocka in Pabla Francisca in crkujem od smeha, ko njiju gledam/poslušam. :)

Nina said...

Nastopi za študente grejo itak po navadi po enem vzorcu: najprej popolnoma nezainteresirano vljudno poslušanje, potem pa še to ne ... In tukaj je bil v igri še alkohol ...

Ko boš pa spet nastopal v Kranju, pa sporoči, da te pridem pogledat ;)